Wasserglasmethode to metoda pozwalająca zrozumieć matematykę przy użyciu wody i menzurek. Została opracowana przez doktora psychologii – Angelikę Schlotmann.
Gapper portfolio - Promocja marki w internecie

Wasserglasmethode

Nasze działania

  • kreacja logo i identyfikacji wizualnej,
  • projekt i wykonanie platformy internetowej (Drupal, UX),
  • e-commerce,
  • kampania social media,
  • print,
  • kampania marketingowa,
  • video.

Opis działań

Podejmując się wykonania tego projektu naszym zadaniem było stworzenie:
rozbudowanej platformy z możliwością znalezienia nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy Wasserglassmethode wraz z możliwością zapisania się do niego na zajęcia,
e-commerce z produktami autorstwa twórczyni metody.

Logotyp

Opracowując logotyp dla Wasserglasmethode nie mogło zabraknąć elementów związanych w wodą. W efekcie powstało logo zachowane w wodnej kolorystyce. Czerwony element, urozmaicający jego formę, jest jednocześnie symbolem rozkwitu i rozwoju uczącej się osoby.
Forma logo odzwierciedla założenie metody uczenia się matematyki przy pomocy odmierzania wody. Kształt nawiązuje do miarki i odmierzania wody a także do samej jej kropli.

Inne działania

W oparciu o system Drupal stworzyliśmy responsywną witrynę, będącą prawdziwą skarbnicę matematycznej wiedzy, z możliwością wykonania testu określającego poziom wiedzy matematycznej. Strona w swojej budowie i strukturze nawiązuje do logotypu oraz elementów identyfikacji wizualnej. Na potrzeby twórczyni metody platforma została wzbogacona o panel dla nauczycieli wraz z kalendarzem, który umożliwia znalezienie korepetytora (lokalizator nauczycieli) oraz zapisanie się na zajęcia online.
Platforma została wzbogacona o sklep internetowy, w którym na Klientów czekają książki i ćwiczenia a także materiały pomocnicze do nauki – autorstwa twórczyni metody.
W obrębie projektu zaprojektowane zostały również gadżety reklamowe.
Kolejne działania – wkrótce.

Zobacz nasze prace

Każdego dnia robimy zwykłe rzeczy niezwykle dobrze,
bo jak coś robić, to robić to najlepiej.

Skontaktuj się z nami

Array