Optymalizacja treści
analiza treści pod kątem wartości merytorycznej, użyteczności, funkcjonalności, czytelności. Z naciskiem na doświadczenie użytkownika.
Optymalizacja grafiki
elementy graficzne na stronie pełnią ważną rolę i stanowią dopełnienie treści. By strona mogła się znaleźć wysoko, ulepszymy ich parametry.
Znaczniki tytułów stron
o tym, co znajduje się na stronie użytkownik dowiaduje się często na podstawie tytułu strony. Zadbamy o to, by działał skutecznie.
Meta description
ciąg dalszy tytułu i adresu strony. Ciekawie zaprezentowany meta tag zachęci użytkownika do odwiedzenia strony. Polubi go też robot.
Adres URL
zgodnie z wytycznymi ma być „friendly”– dla użytkownika i robotów wyszukiwarki. Wiemy, jak go takim uczynić. Zaadresujemy właściwie.
Linkowanie wewnętrzne
linki do innych podstron witryny? To dla użytkownika jak wyciągnięcie pomocnej ręki, za które Twoja witryna otrzyma dodatkowe punkty.