Więcej

Aby zaistnieć w Internecie trzeba się wyróżnić, jednak wyróżnienie to powinno być pozytywne w odbiorze. W naszym zespole zwykliśmy mówić, że produkt bez brandu jest jak samochód bez kół – nie pojedziesz....

Branding

Pod pojęciem „branding” kryje się budowanie świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku. Dobra marka to dobra jakość, dobra reputacja oraz wierna grupa stałych Klientów. Takie kryteria powinna spełniać każda dobra marka. Jeśli dla swojej marki czy usług chcesz czegoś więcej niż określenia „dobra” - jesteś we właściwym miejscu.... Marka musi się wyróżniać, bo dobrych może być wiele...

Twoja ma być najlepsza! Celuj wysoko, a nawet jeśli nie trafisz w 10, trafisz wysoko!

Branding łączy się z Identyfikacją wizualną, jest jednak poszerzeniem tej strategii. Elementami wchodzącymi w skład brandingu są:

  • wybór odpowiedniej nazwy marki,
  • logo (rozpoznawalne),
  • hasła reklamowe (chwytliwe),
  • adres strony internetowej,
  • wygląd i przekaz materiałów reklamowych,

przy czym elementy te powinny być spójne i skierowane do określonej grupy docelowej.
Branding to strategia wymagająca świadomego planowania oraz twórczego spojrzenia na projekt. Nie mogłeś trafić lepiej!
Nasz zespół uwielbia nowe wyzwania!

Rebranding

Rebranding to nic innego jak wprowadzenie zmian w prowadzonych działaniach marketingowych mających na celu nadać marce świetności, świeżości i wartości wizerunkowej. To usługa, z której korzystają marki, nierzadko zapominające o tym, by stale iść z postępem czasu i dostosowywać sposób komunikacji do zmieniających się potrzeb i czasów.

Z marką jest poniekąd jak ze zdrowiem – warto dbać o nią stale, wtedy pozytywne nastawienie przełoży się na lepszą jej wydajność.

Rebranding to złożony proces. Niemniej jednak przeprowadzony po wnikliwej analizie, z przemyślanie opracowaną strategią oraz badaniami na wielu polach może dać marce drugie życie, i często jeszcze lepsze życie.

A co można wykonać w ramach rebrandingu, poza zmianą logotypu, kolorystyki i witryny? (to w marketingu zaledwie jak pomalowanie ścian w czasie remontu).
W skład rembarndingu mogą wejść również:

  • prace nad szatą graficzną – pełna zmiana identyfikacji wizualnej,
  • ustalenie przyjaznej oferty po określeniu Klienta docelowego,
  • opracowanie nowych sposobów docierania do Klientów i partnerów biznesowych,
  • indywidualny wybór strategii marketingowych.

Skontaktuj się z nami

Array