Więcej

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”, mówi jedno z przysłów a pierwsze wrażenie robi się tylko raz – zwykliśmy mówić my.
Skorzystaj z pakietu, który jest podstawowym narzędziem do kreowania wizerunku firmy.

Identyfikacja wizualna

Efektem dobrze przeprowadzonej kreacji wizerunku jest uzyskanie spójnego systemu wizualnego, w skład którego wchodzą między innymi:

  • logo,
  • kolorystyka,
  • krój pisma,
  • elementy identyfikacji (papier firmowy, wizytówka, ulotka, katalog),
  • wygląd produktu i jego opakowanie.

Całość zamyka Księga identyfikacji wizualnej, tak zwana księga znaku stanowiąca zapis elementów systemu identyfikacji z opisem sposobu i zasad ich wykorzystywania. Księga ta zawiera opis symboli firmy, kolorów firmowych, typografie firmowe, druki firmowe (papier i koperty firmowe), informacje wizualne (tablice i tabliczki informacyjne, szyldy), gadżety reklamowe.

Identyfikacja wizualna bywa często poszerzona o elementy werbalne, gdyż ważny jest nie tylko sam wizerunek firmy.

Wygląd przyciąga uwagę, to fakt, ale ważne jest również to, co i jak marka do nas mówi. W tym celu należy dobrać chwytliwe nazwy, odpowiedni slogan firmowy, hasła reklamowe, obrać słowa kluczowe i wzorce tekstowe. I tak właśnie z Identyfikacji wizualnej przechodzi się płynnie do re(Brandingu).

Skontaktuj się z nami

3 + 8 =