Blog

2017-03-22 16:14

Dlaczego firmowa strona internetowa jest ważna?

Prowadzisz firmę, więc na pewno posiadasz firmową stronę internetową. Jeśli jednak nie jest ona powodem do dumy, koniecznie zadbaj o jej zmianę. Bo firmowa strona internetowa reprezentuje Twoją firmę w sieci. Nie zapominaj o tym, co ważne dla Twojego biznesu.

Firmowa strona internetowa reprezentuje firmę w sieci. Bo przecież mając do dyspozycji internet wielu potencjalnych klientów nie dzwoni i nie przyjeżdża do firmy. Twoją ofertę może sprawdzić w internecie, korzystając z telefonu, komputera czy tableta. Firmowa strona internetowa stanowi więc bardzo ważny element każdej firmy, o czym nie każdy przedsiębiorca czy właściciel firmy pamięta. A szkoda, bo jak wynika z naszych statystyk – jak Cię widzą, tak zarabiasz.

Dobra firmowa strona internetowa:

  • podnosi prestiż firmy, dzięki czemu marka staje się bardziej konkurencyjna i rozpoznawalna,

  • ułatwia pozyskiwanie nowych klientów, bo witryna wyróżniająca się na tle konkurencji cieszy się większym zainteresowaniem,

  • wzbudza zaufanie i zachęca do pozostania stałym klientem, bo po co szukać dalej, skoro znalazłam to, czego szukałam,

  • stanowi świetną formę reklamy, od Ciebie zależy co i jak opublikujesz i zaprezentujesz,

  • jest pomocna użytkownikowi – daje mu bowiem możliwość szybkiego uzyskania informacji, poznania oferty,

  • jest innowacyjna, intuicyjna i reprezentacyjna a przez to bardziej zapamiętywana i budująca wizerunek firmy w opinii klientów.

Strona internetowa – wydajne narzędzie i pracownik roku

Marzy Ci się pracownik, który pracuje 7 dni w tygodniu, bez chwili wytchnienia? Do tego nie w głowie mu urlopy i zwolnienia lekarskie? Do tego zbierający zamówienia, przedstawiający Twoją firmę w dobrym świetle, nawiązujący kontakt z klientem? Od dziś właśnie tak zacznij traktować swoją firmową stronę internetową. Popatrz na nią z innej niż dotąd perspektywy. Większość Twoich potencjalnych klient ma dziś nieograniczony dostęp do internetu. Zadbaj więc o to, by to, co zobaczy użytkownik po wpisaniu adresu internetowego Twojej firmy było dla niego miłym zaskoczeniem. Wtedy Twoje szanse rosną.

Firmowe strony internetowe z systemem zarządzania treścią

Statyczne strony w postaci wizytówki są dziś rzadko preferowane. Nic dziwnego, bowiem nie dają one możliwości zmieniania, aktualizowana i dodawania treści. Z punktu marketingowego nie przynoszą one firmie takich korzyści, jak strony internetowe z systemem zarządzania treścią (CMS). To właśnie strony internetowe z systemem zarządzania treścią, ze względu na ich wielość możliwości, cieszą się dziś dużym zainteresowaniem firm.

Czym jest system zarządzania treścią? CMS, skrót od angielskiej nazwy Content Managemenet System, to panel administracyjny do strony internetowej, który pozwala samodzielnie dodawać, modyfikować oraz usuwać treści na stronie internetowej. A treścią, z angielskiego contentem, jest nie tylko sam tekst, ale również zdjęcia, grafika, filmy a nawet całe podstrony. Z uwagi na to polecamy, projektujemy i wdrażamy firmowe strony internetowe z systemem zarządzania treścią. Panel administracyjny umożliwia wprowadzanie nowych treści, np. nowego wpisu na blogu, bloku na stronie głównej czy dodatkowego elementu na wybranej podstronie. System zarządzania treścią ma budowę modułową, dlatego decydując się na niego możemy rozszerzać funkcjonalność zgodnie z potrzebami. Czy to nie wystarczający argument za tym, że firmowa strona internetowa powinna być wyposażona w taki panel?
Do najpopularniejszych, darmowych systemów CMS należą:

  • WordPress,
  • Joompla,
  • Drupal,
  • Quick.Cms

Projektowanie stron internetowych

Firmowe strony internetowe to dziś już nie statyczne wizytówki przedsiębiorstwa pełniące funkcję informacyjną. Obecnie firmowe strony internetowe to narzędzia, które usprawniają pracę i dają możliwość nieustannego kontaktu z klientami. Dobrze zaprojektowane strony www:

  • gwarantują sprawne i szybkie komunikowanie się z klientem,

  • zatrzymują uwagę użytkownika na stronie,

  • przedstawiają treść w sposób estetyczny, przejrzysty oraz czytelny,

  • są intuicyjne, przez co poruszanie się po stronie jest płynne i przyjazne użytkownikowi,

  • doprowadzają do skorzystania z prezentowanej usługi,

  • są responsywne, dopasowują się do każdego ekranu urządzenia z dostępem do internetu,

  • umożliwiają dodawanie, edytowanie treści z wykorzystaniem panelu administracyjnego,

  • cechuje je oryginalny i dedykowany layout dopasowany do specyfiki branży.

Po co firmie strona internetowa? Głównym zadaniem dobrze zaprojektowanej strony internetowej jest umożliwienie klientowi poznania oferty firmowej oraz skontaktowania się z firmą w celu nawiązania współpracy. Aby osiągnąć to zadanie strona firmowa powinna być estetyczna, wyróżniająca się na tle konkurencji oraz przyjazna użytkownikowi. Spełniając te kryteria ma możliwość zostać zapamiętaną wśród innych stron branżowych.

Intuicyjność firmowej strony internetowej

Lubimy czuć się dobrze, dlatego wybierając się na zakupy decydujemy się na te miejsca, które nam to zapewnią. Podobnie jest wtedy, gdy korzystamy ze stron internetowych. Tu również liczy się dla nas przyjemność i zadowolenie ze spędzanego czasu, nawet jeśli oznacza to wydanie pieniędzy. Co robisz, gdy strona, na której się znalazłaś/eś jest dla Ciebie nieintuicyjna, to znaczy nie możesz na niej znaleźć tego, czego szukałaś/eś, proces składania zamówienia jest zawiły, czcionka za mała a nawigacji brak? Ja wychodzę i idę tam, gdzie będzie estetycznie, schludnie, przyjemnie i intuicyjnie. I nie jestem odosobniona w tym działaniu. Doświadczenie użytkownika w czasie projektowania strony internetowej odgrywa istotną rolę, co mamy na uwadze w każdym projekcie. Przykład?
Intuicyjność na stronie internetowej bierze pod uwagę doświadczenie użytkownika (User Experience). Profesjonalnie zaprojektowane strony internetowe zapewniają swoim użytkownikom płynne poruszanie się po stronie. Niezależnie od tego, w którym miejscu użytkownik się znajdzie, jego potrzeby powinny zostać zaspokojone. Dlatego projektując jedną z podstron przestawiającą zabieg estetyczny zrobiliśmy to tak: podstrona zabiegu została podzielona na trzy główne bloki, na które składają się:

  • charakterystyka zabiegu,

  • cennik zabiegu,

  • CTA – wezwanie do działania – umów się na zabieg,

oraz boczny blok nawigacyjny umożliwiający przejście do innych zabiegów oraz do cennika ogólnego.

 

Responsywność firmowej strony internetowej

Z jakich urządzeń korzystasz przeglądając internet? Jeszcze do niedawna zwykliśmy używać do tego komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Obecnie coraz więcej osób korzysta z różnych urządzeń mobilnych sięgając także po tablety i smartfony. Wraz w pojawieniem się urządzeń mobilnych z dostępem do internetu zmieniły się potrzeby użytkowników. A potrzeby i doświadczenie użytkowników dla firmy chcącej się rozwijać musi uwzględniać konieczność dostosowania się do nowych warunków. Obecnie nowoczesne strony internetowe muszą być responsywne. Co znaczy strona responsywna? To, że strona internetowa dopasowuje się automatycznie do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym jest ona wyświetlana. Każdy element strony zmienia swoje rozmiary, niekiedy i układ, by w czytelny sposób zaprezentować się na ekranie urządzenia, np. smartfona czy tableta.
Projektowane przez nas strony firmowe są responsywne oraz wyposażone w panel administracyjny, czyli system zarządzenia treścią (CMS), który umożliwia dodawanie nowych treści, bloków, rozbudowywania stron. Do każdej wykonanej przez nas strony internetowej nasi klienci otrzymują instrukcję obsługi, która ułatwia jej prowadzenie. Proponujemy również przeszkolenie osoby, która ma się zajmować stroną a także opiekę i wsparcie techniczne.

Treść na stronę internetową

Strona internetowa to narzędzie pomagające zdobywać nowych klientów. Poza zaprojektowaniem i wykonaniem narzędzia w postaci firmowej strony internetowej ważna jest sama treść oraz jej rozmieszczenie. Skuteczne wezwania do działania, profesjonalnie zredagowane teksty – krótkie i długie, właściwe zaprezentowanie oferty oraz firmy to tylko niektóre z treści, których jakość odgrywa znaczącą rolę w odbiorze strony. Czy treść zawarta na stronie ma wpływ na jej odbiór przez użytkowników? Oczywiście, że ma. Firmowa strona internetowa powinna być przyjazna i użyteczna przede wszystkim dla jej odbiorców, wtedy też doceniają ją roboty i łatwiej o uzyskanie wysokich pozycji. Z tego też powodu przed projektowaniem strony internetowej ważne jest wnikliwe poznanie grupy docelowej, do której kierowana jest oferta.
Naszym klientom proponujemy nie tylko zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnej strony internetowej, ale również content marketing -  stworzenie unikalnych, wysokiej jakości treści, które przyciągną uwagę klientów, czyniąc stronę przyjazną dla użytkowników i wyszukiwarki. Dobrze zaprojektowana strona internetowa zawierająca profesjonalnie napisaną treść to narzędzie marketingowe, które przy opracowaniu skutecznej kampanii potrafi znacząco poprawić statystyki. Publikuj systematycznie treść na stronie, która należy do Ciebie. Udostępniaj ciekawe wpisy zwiększając ruch na stronie. Bądź pomocny i otwarty na potrzeby swoich klientów. Dzięki temu zyskasz.

Szukasz firmy z Wrocławia, która wykona dla Ciebie nowoczesną, intuicyjną, funkcjonalną, dobrą firmową stronę internetową z unikalną i profesjonalnie przygotowaną treścią? Zapraszamy do skontaktowania się z nami. Chętnie poznamy więcej szczegółów.

Oferujemy:

  • projektowanie nowoczesnych stron internetowych,

  • wdrażanie projektu strony internetowej,

  • optymizację strony internetowej,

  • opiekę techniczną po wykonaniu narzędzia,

  • przygotowanie treści na stronę internetową,

  • prowadzenie bloga firmowego,

  • opracowanie i wdrażanie kampanii marketingowych.

Każdego dnia robimy zwykłe rzeczy niezwykle dobrze,
bo jak coś robić, to robić to najlepiej.

Skontaktuj się z nami

3 + 4 =