Audyty stron internetowych

Twoja strona internetowa nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Zleć nam wykonanie audytu. Zbadamy Twoją stronę wnikliwie a następnie przedstawimy Ci raport. Dowiesz się z niego, co należy poprawić, co warto ulepszyć a co kategorycznie zmienić, byś zwiększył zysk z jej posiadania.

Zamów audyt strony internetowej.

Jakie korzyści daje przeprowadzenie audytu strony internetowej?

Audyt strony internetowej polega na wnikliwej analizie zawartej na niej treści. Po jego przeprowadzeniu stajesz się w posiadaniu wiedzy, dzięki której masz możliwość wprowadzania zmian działających wyłącznie na Twoją korzyść. Poprawiaj, ulepszaj, zmieniaj. Niech Twoja strona internetowa uwzględnia aktualne trendy oraz aktualne potrzeby rynku i użytkowników – Twoich potencjalnych klientów.
Na podstawie przeprowadzonego audytu strony internetowej otrzymasz raport, z którego dowiesz się:

z jakich źródeł Twoja strona internetowa pozyskuje ruch i jakimi działaniami możesz go poprawić,

jak poruszają się po stronie internetowej użytkownicy i co warto ulepszyć, by uprzyjemnić im ten czas,

które podstrony witryny nie są atrakcyjne dla użytkowników i co może być tego przyczyną,

co interesuje Twoich odbiorców najbardziej, co warto wzmocnić, co poprawić a co zmienić,

jakie błędy zostały popełnione w obrębie budowania wiarygodności marki oraz jej wizerunku

Kiedy warto wykonać audyt strony internetowej?

Masz stronę internetową, jednak nie spełnia ona Twoich oczekiwań? Jeśli:

chcesz zwiększyć ruch na stronie internetowej, aby pozyskiwać nowych klientów,

zależy Ci, by Klienci wracali po produkt/usługę budując siatkę stałych klientów,

Twoja strona nie nawiązuje kontaktu z użytkownikiem, przez co tracisz klientów,

nie otrzymujesz kontaktu zwrotnego od użytkowników, zapytań, zamówień,

analiza statystyk nie jest zadowalająca a użytkownicy nie są zainteresowani ofertą,

możesz to zmienić. Skontaktuj się z nami. Podpowiemy Ci, jak to osiągnąć. Chcesz uwidocznić witrynę w wynikach wyszukiwania i poprawić jej status? Zleć nam wykonanie audytu swojej strony internetowej. Sprawdzimy, jak możemy Ci pomóc poprawić zyski z jej posiadania.

Gotowy na poddanie swojej strony internetowej analizie?

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”, czyli jak prezentuje się Twoja strona internetowa, tak wyglądasz w oczach tych, którzy znaleźli Cię w Sieci. Jak Cię widzą, tak więc zarabiasz. Nie trać czasu i potencjału swojej marki. Dopasowuj swoją witrynę do zmieniających się trendów i potrzeb.
Zarabiaj i buduj silną markę.

Zamów audyt strony internetowej

Nasi Klienci

Jak Twoją stronę internetową widzą użytkownicy?

Twoja strona internetowa to narzędzie marketingowe, które powinno być przyjazne dla użytkowników. Jej zadania mogą być różne, zależnie od potrzeb, na które została wykonana. Wiemy, po co użytkownik wchodzi na stronę internetową. Wiemy też, jakie ma wobec niej oczekiwania. Wiemy więc, jak poprawić ranking strony w ich odbiorze. Obecnie samo posiadanie strony internetowej to za mało, by każda jej odsłona przyniosła firmie klienta lub inny zamierzony efekt. Niemniej jednak witryna to narzędzie, które daje duże możliwości. Należy ją tylko odpowiednio przystosować. Sprawdzimy czy Twoja strona zaspokaja potrzeby współczesnych użytkowników.

Jak Twoją stronę oceniają eksperci?

Decydując się na wykonanie audytu strony internetowej oddajesz ją w ręce ekspertów, którzy wnikliwie ją przebadają. Sprawdzą zarówno to, co widoczne dla użytkowników, jak i to, co widoczne dla fachowców i robotów. Audyt strony internetowej obejmuje analizę jej elementów, treści, struktury, funkcjonalności, intuicyjności, języka komunikatów. Strona internetowa wymaga stałej opieki ekspertów, którzy znają potrzeby użytkowników, wiedzą jak sprostać ich oczekiwaniom i jakie kroki powziąć, by uwidocznić ją w sieci. Nasze obiektywne spojrzenie na Twój wizerunek, który reprezentujesz swoją stroną internetową to dla Ciebie możliwość poprawy skuteczności Twojej oferty.

Co sprawdzamy podczas audytu strony internetowej?

Przeprowadzając audyt strony internetowej sprawdzamy:

Wizerunek firmy czy strona internetowa jest wolna od wad wizerunkowych, które przyczyniają się do osłabienia statusu marki, czy wizerunek jest spójny i innowacyjny.

Reakcja użytkowników czy strona internetowa angażuje i wzywa do działania, czy bierze pod uwagę doświadczenie użytkownika (UX) a poruszanie się po niej jest intuicyjne.

Jakość oferty czy oferta kierowana do użytkownika jest atrakcyjna, wiarygodna, czytelna, pomocna oraz czy jest ona prawidłowo wyeksponowana na stronie internetowej.

Język komunikatów W jaki sposób strona internetowa mówi do użytkownika, czy wezwania do działania (CTA) są skuteczne a zawarta na niej treść jest pomocna i budzi zaufanie.

Funkcjonalność strony jakie możliwości daje użytkownikowi strona internetowa, co warto rozbudować a co dodać, by zyskała w ich oczach większą sympatię.

Kompatybilność strony czy strona internetowa uwzględnia najnowsze trendy i potrzeby użytkownika, czy współpracuje z serwisami społecznościowymi, czy jest responsywna, jakie osiąga rankingi.

Dlaczego my?

Doświadczenie w projektowaniu stron od 2002 roku

Wykonanie projektów i wdrożenie ponad 500 witryn

Wdrażanie stron internetowych na globalnym poziomie

Kreatywne spojrzenie na otaczającą nas rzeczywistość

Zamów audyt strony internetowej

Skontaktuj się z nami

1 + 8 =